De där dagarna...

De där dagarna, när man har ont och varken vet ut eller in, fram eller bak, höger eller vänster.....
Hur gör man då? Till vilken värld trollar man sig?
När tårana från smärtan nästan gör att man drunknar och känslan av att just det vore skönt är övermäktig!
Tankar som: Är det värt det, snurrar i huvudet!
Har jag och gör jag sådan nytta att det ens är värt det...
Jag skulle äga miljoner om tårar vad guld....
Och de skulle jag naturligtvis dela med mig av....
Ja INTE tårana men miljonerna!
Tårarna och smärtan önskar jag INTE ens min värsta fiende...

Kommentarer
Postat av: Derrick Rose Shoes

I recently came across your article and have been reading along. I want to express my admiration of your writing skill and ability to make readers read from the beginning to the end. I would like to read newer posts and to share my thoughts with you.

2012-02-29 @ 07:16:40
URL: http://www.adidasjswingssports.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0