Min älskade älskade morfar......

Tomheten är förödande....
Fattar fortfarande inte att du är borta....
Tänker fortfarande att jag ska slå dig en signal.... som jag gjort varje dag sen SÅ många år tillbaka....
Numret har upphört.......

Det är så tomt morfar.....

 

Inga ord kan beskriva saknaden.....

 

DU fattas mig otroligt morfar.....

 

Din klocka har stannat......

 

Men inom mig lever du....

För ALL tid!

Alltid!

 

Jag älskar Dig!!!

 

 

 

"Avsked" ”Louise Gylling”  "Begravning" Gylling” Gylling Louise” ” Louise”  "Begravningsbyrå" "Begravningar" "Begravningskaffe" ” Linköping” "Blogg" "Dödsfall" "Gravlyktor" "Gravsättning" ” Louise”  "Gravsten" ” Louise Gylling” "Gravljus" "Kyrkligbegravning" "Traditionell" "Borgerligbegravning" "Möte" "Minnesstund" "Minneslund" "Askgrav" "Gravplats" "Sorg" "Saknad" "Sorgbearbetning" "Sorggrupper" "samtal" ” Louise Gylling” "enskildasamtal" "Sorgen" "Sorgens" "Solistsånger" "Solosång begravning" "psalmer"” begravningar” ”Louise Gylling” ” Linköping” ”Mantorp” ”Mjölby”

Trackback
RSS 2.0