En HÄRLIG bild från årets BRIS konsert....


Jag och FANTASTISKA Monica Silverstrand på väg ut och fira att vi varit sååå himla duktiga allesammans 
Lite vin på Stora Torget " Magnolia" 
Monica Jag & Kalle ...
Kalle  " The Dog" körde  " Hundtricket" fast utan min och Monicas hjälp.....


                             Jag                     Underbara Hedvig  & Underbara Isabella



Jag                                               Monica                  & Isabella repa stämsång



            Ulf Milberg på gitarr                      Monica in action!


         Mina vackra flickor Hedvig & Isabella 




Kommentarer
Postat av: Jerry Prütz

Hej Louise

kan du höra av dej till mig asap för en sak jag vill prata med dej om

du kan maila på min jobbadress

Peace

Jerry

2009-05-11 @ 16:14:28
URL: http://www.arenabolaget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0