Sånger ur : MÅLA HELA VÄRLDEN

VERS 1:Nu när du har lämnat oss

Kan vi sluta kämpa nu

Till slut

Nu när du har somnat in

Inget vi kan göra

Sorgen gör oss galna

Varje gång vi tänker på dig mamma

Undrar vi om vi kunde ha gjort mer

Ska vi sluta hoppas nu

Ooo

VERS 2: Hur ska vi leva nu

Utan allt vi kämpat för

Ditt liv

Nu finns bara minnen(smärtan) kvar

Åh våra hjärtan gråter

Du lämnar 2 barn nu

Inom oss finns du för alltid

Ja vi ska alltid minnas dig

......ska vi sluta hoppas nu

  

Stick: Åh om du kom tillbaks till oss, så vi fick vara nära dig.

I din famn, för en sekund

Åh om du fick liv igen så att vi fick säga

Allting som är för sent nu....

allt vi känner

  

( äldre systern)

Om du inte finns hos oss

Vad är min uppgift nu

Vem är jag

Nu när ditt hjärta slutat slå

Vad kan jag tro på

Tänk om jag blir galen

Varje gång jag tänker på dig mamma

Önskar jag, jag kunde ha gjort mer

( Båda)

Ska vi sluta hoppas nu... oooo


Text : Louise Gylling

Min vackra vackra....men så olyckliga mamma....
image435

Sången : En ny chans

  

Vers 1:

Inget finns nu kvar

Ingenstans att gå

Var finns alla svar, Finns dom inom mig

Jag tänder ett ljus till, tänder det för dig

Önskar du fanns här

Mitt hjärta saknar så

  

  

REF: Om jag fick börja om på nytt

Om jag fick ha dig här hos mig

Jag såg på dig tills jag blev blind bara du kom hem

Ett ögonblick få se dig le,

 en chans att tala om för dig

Hur stark den kärlek är som tillhör bara dig

  

Vers 2:

Djupt här  inom mig

 minnen av din röst

Som ropar efter mig

Ropar högt mitt namn

Ropar högt mitt namn

  

  

SISTA REFR:

Så snälla ge mig en ny chans

En enda dag ,en kort minut

Jag såg på dig tills jag blev blind

Om du kom hem

 Åh Jag tacka´ Gud för var sekund

Han gav ditt hjärta nya slag

  

  

Så snälla ge mig en ny chans

 att hålla dig igen

En ny chans x2

  

  Text : Louise Gylling

  


Kommentarer
Postat av: elin

Hej kusse! Ses på lördag! Jag kommer och stöttar!
man kunde köpa biljett vid entren va?

kram kram

2008-05-06 @ 17:52:55
URL: http://elinupdate.blogg.se
Postat av: elin

En timme innan? oj då.. inte tidigare eller någon annan stans i stan?
kan inte vara där en timme innan...
neh en vän till mig ville med.

ja klart ja bloggar, gjort länge!

kram

2008-05-06 @ 19:35:22
Postat av: Elin igen=)

åh vad jag känner mig jobbig! haha.. Jo du får jättegärna lägga undan biljetter. Vi har båda vfu denna vecka o kommer hem sent imorn. Hur funkar det om du lägger undan? säger jag bara till i kassan när vi kommer? Kanske kommer runt tjugo i 3...
Men om du vill och kan är vi båda tacksamma att du lägger undan=) vill inte missa det! *tack*

kram kram

2008-05-08 @ 19:11:29
Postat av: Lena Petersson

Sov gott nu när föreställningarna är över och alla tårar förhoppningsvis har torkat. Tycker om din översättning av "It's Gonna Be a Long Night". Den är så stark i sig själv och du lyckades att fånga och bevara känslan och stämningen. Övriga föreställningen var också underbar, men den låten är en av dem som får tårarna att rinna om de inte har gjort det förut. Imorgon ska jag sträckläsa din bok.

2008-05-10 @ 23:24:32
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0