För kärlek och "färgflagande" vägbommar....




Alla de ord jag inte finner

Alla de känslor som sveper in som en härlig våg

För all den kärlek som uppfyller mig, som tar andan ur mig

Gud tack

Tack för det jag får uppleva, alla dessa möten , alla dessa människor som kommer i min väg som berikar mitt hjärta och min själ....
För platser man får besöka som vid första anblicken är tråkiga och ganska fula....men efter en stund, så vackra och fulla av minnen att man ALDRIG glömmer dom... 
De kommer bli till minnen som man kommer prata om....
Älskling kommer du ihåg?

För kärlek som gör den mest talföa person tyst som muren
För kärlek där orden INTE behövs, där varje ögonkast och varje liten beröring förmedlar med än 1000 ord


För de som berör mig så så jag blir förlägen och slår ner min annars så stadiga blick

För ord som sägs för de sånger som sjungs med texter som rör om i mitt inre
För allt det som gör att jag INTE kan låta bli att känna
INTE låta bli att gråta
Inte låta bli att öppna mitt hjärta och släppa in.....
Inte låta bli att ÄLSKA!


För allt ...
Jag är så tacksam

Helt plötsligt kan en vägbom där färgen sedan länge har flagnat, vid en grusväg som kanske inte ens leder mer än till en återvändsgränd vara den mest fantastiska plats.
En plats man vill återvända till
En plats man för alltid ska minnas och bevara i sitt hjärta för all all tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0