Schlagerkampen! Och Eurovision i Köpenhamn Louise och Ilona!

Detta är jag och Ilona när vi ska tävla i Schlagerkampen på Frimis i Linköping för ett par år sedan
Vi sopade banan med de andra....med vårt team Systrarna "Pirelli Gummidäck firma" image364

iklädda "sexiga" blåställ som sen "strippades" av i en av låtarna och vi stod i värsta scen out fit´en i stället.

Här är Ilona under fixet innan : image367
2 låtar fick man på sig att vinna publiken och en mätare som kollade vilket lag som fick flest applåder avgjorde vilka som vann!
Här är vi under första nr :image368
Här strippar vi av oss blåställen och ut kommer 2 st läckerbitar :
image369

Här rockar jag med publiken : image370

Här är låt 2:  image371
Här är låt 2:image365

Publikbild : image372

och denna bild är tagen på ett hotell i Halmstad när jag och Ilona skulle me partybussarna på schlagerresa till Köpenhamn när den stora festen gick där och Friends tävlade för Sverige och Olson Brothers hade vunnit för Danmark....image366
Jag hade sytt "party" kläder i Sveriges färger till mig och Ilona som då alltså var iklädd blått dagen till ära.

Vi blev så uppmärksammade att vi hade en tidning med oss som följde varje steg vi tog och som gjorde ett STORT repo om oss dagen efter.... Både framsida och helsida i tidningen....hihihi Tror det var Hallandsposten som följde partytjejerna från Linköping! Även en Isländsktv kanal gjorde en grej med oss där....

Hi hi hi kommer ihåg den knäppa kvinnliga reportern som frågade : Vilket land håller ni på? Och det ska tilläggas att våra hår var oxå vid det tillfället fulla av svenskaflaggan band.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0