Louise & Leon på Tv i kväll... iiiiiiiii så himla kul! Tack Kanal Lokal !

image396

1st nöjd bokillustratör och konstnär och 1st Sångerska och författare.... precis utkomna från tvstudion och inspelning. Ny erfarenhet för Leon och jag hälsades välkommen som " en i familjen".... de är för goa all som jobbar på lokaltv här hemma...

image397

Här är Leon make ad och klar för att gå in i tvstudion som ni ser där bakom honom.

Snart ska söta Karin H intervjua oss.

image398

Hm ja vi ser rätt belåtna ut trots vädret, det stod som spön i backen när vi kom ut och stora mörka moln fanns på himlen, men i hjärtat var det så varmt. Vi blev så väl mottagna och kärleksfulls bemötta av alla på Tv.


Innan jag kom dit hade jag varit en stund hos Marianne von Kalm på Budo & Fitness och hjälpt henne i 2 timmar . Vi har grymt kul ihop: image399

Hon är för härlig tjejen
image400

Marianne i kassan och jag med Mr Snobeldrake :image401

Nu ska här sovas och hämtas kraft till i morgon när Marran och jag ska på GREAT EARTH möte på kvällen

Återkommer med bilder där ifrån

Natt i natt

Kommentarer
Postat av: Petra Kardell

Grattis!!!

2008-04-13 @ 22:52:21
Postat av: my

Leon han är för go'! :) har honom som bildlärare :)

2008-04-24 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0