Mamma vad rynkig du är! det ser ut som om du går på Ecstasy.....

ÅÅÅÅÅÅÅÅååh älskade tonåring...
Vad är det man brukar säga....
Av barn och alkoholister får man veta sanningen.....


Sonen kliver in i bilen, han kommer direkt från tåget efter en helg borta....
Jag vänder mig och och säger Välkommen hem och han "goa" komentar är då..image266

Rakt från hjärtat och såååååååååå ärligt?????? Eller ? Hur är det nu?

Mamma vad rynkig du är.... Det ser ut som du går på Ecstasy....

Ha ha ha Älskade unge VÄLKOMMEN HEM!!!!

Tur man har sina barn och alla GLÄDJEÄMNEN de tillför!!! Vad skulle man göra utan alla dessa fantastiska och roliga inlägg i debatten man samlat på sig under alla år som förälder....

Efter min mil i spåret ska jag ge er några exempel till

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: syster

hej min älskling du ska inte se så ledsen ut när du är världens bästa och dessutom har världens bästa syster!!!!!!!
puss å kram min duktiga toratyrra

2007-05-22 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0