Jag var mammas livboj...Hon som sjöng in en kvartsmiljon till BRIS 1996-2011

image209
Här kommer nu lite bilder från årets EN SALIG BLANDNING FÖR BRIS: image210 

Här är jag...i det inledande nr en sång av Charlie Chaplin "This is your song" tillsammans med dansarna i "BUSTED" 

Men oj oj oj kolla blicken.... image211 

Det är förhoppningsvis envisheten som lyser och ingen annan form av besatthet som syns...blink blink
image212
Här är alla deltagarna förutom Landshövding Björn eriksson och så jag:image214
Jenny Alrick , Nisse Högström, Andreas och Elin med musiker samt i rött med den vita blomman i håret, Hedvig Grönkvist.


Här är en av de artiklar som man kunnat läsa dagarna innan konserten:

image215Här är från tidningen

TOVE :

TOVEimage216Här är sidan 3

 

image217Hoppar över sidan 2 för det e bara text och det syns knappt.
Nu ska jag ge barnet..."Tonåringen" frukost och sen ska jag lägga in lite flera bilder...
Karin..... Det e bra va?
Kram på dig!!!!

Trackback
RSS 2.0