GOD MORGON!!! Ännu en ny dag är på väg....

image231
Nyvaken ...håret står åt alla håll och inget på en och samma gång...
Så in i duschen nu med sig lilla fröken Gylling...För inte ska du möta dagen utan att se den...image233 Hm nja ...men ok då NU ser man ju ögonen i alla fall.

Så på med lite make....image234 Lite färg på kinderna är alltid en början.
Sen då:image235 Ja ögon är bra... image237

Och så föna föna föna platta platta det självlockiga håret,typ så här kanske:image238 Hm tja kanske duger en fredag. Nu är det snart dax att... Tjata ...hoppsan vad skrev jag ...jag menar väcka det lilla barnet ...nää tonåringen var det ja.....
Och så är det dax för det dagliga samtalet till lilla morfar:image239 
Åh sen rullar dagen på med tvättstugan.... Åh så himla surt....tvättade jag inte härom dagen..typ nyss liksom.
Och så ska jag träna med Sören, samt hjälpa honom med hans lägenhet.
Hm och ...
Vänta nu...
Jag har glömt något viktigt!
Dagens första kopp Kaffe...
Så ja! Nu så!
Gott! Nu är jag på G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0