Akta er! Nu är jag på G! Musikal och massa texter påväg ut ur hjärtat!

image281

Allt ljus på mig själv för en stund....
Äntligen har jag börjat skriva igen och hösetns musikal är ett faktum!image282
Jag riktar uppmärksamheten inåt en stund och lägger träningen åt sidan för ett tag och accepterar att JAG är artist och estet....INTE varken träningsnarkoman eller blivande..bodybuilder!
Här ska skrivas texter, dikter och sånger både till nya skivan och till musikalen som har premiär i höst!

Det känns härligt att klämma ur sig ett par nya sångtexter ÄNTLIGEN!
Ser verkligen fram emot att få fortsätta skriva nu och att kunna sätta upp musikal ännu en gång!
image283

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0