Viebäck tältmöte LP-stiftelsen....

Det var helt underbart att få sjunga lovsånger i detta "barndomsminnetält"
Kändes som "När ett barn kommer hem" ....
Här är jag Lasse och Oskar tillsammans :image297

Måste bara säga: Oskar, ojojojoj vilken trummis!!! Ojojoj  vilken ängel!!! En Gudagåva!!

He carries all my sorrows: Jag sjunger av hela hjärtat!image298

He alone brings light into my darkness:image299

He´s the lord of all and Jesus is he´s name:image300

Här sjunger Lasse " Under min vandring" och den andre Lasse ( Oskars pappa, och en av LP stiftelsen legendarer) bara ler!!!! Och njuuuuuuuuuuuuter! : image301

Tack Alla som gjorde denna lördag ofattbart trevlig! Och så mycket fantastiska människor och så härlig musik.
Från att knappt kunna sjunga med i en enda psalm i sv psalmboken pga av " taskiga" tonarter till att kunna varje sång nästan utantill och tonarterna bara stämmer!!! Hela min musikaliska uppväxt i en bok samlad!

Ser verkligen fram emot 2 sept när vi ska till Örebro och sjunga lovsång för hela slanten!!!!



Här kommer lite flera studio och inspelnngsbilder: Från 12 stegs "opera" Cd-inspelningen....

Ha ha ha här är jag och Lasse...förstås!
Det är bra med ögonkontakt när man jobbar:image302


Här lite repbilder på Micke och Kalle:

Mikael repar och repar... svårt att bli nöjd...det kan alltid bli lite bättre än förra tagningen.
image303

Kalle lyssnar in sig innan han "solar"!
image304
Trackback
RSS 2.0