GOD WILL MAKE A WAY....

image295

By a roadway in the wilderness
He'll lead me
And rivers in the desert will I see
Heaven and earth will fade
But His Word will still remain
And He will do something new today

Oh God will make a way
Where there seems to be no way
He works in ways we cannot see
He will make a way for me
He will be my guide
Hold me closely to His side
With love and strength for each new day
He will make a way...
He will make a way
image296

Låt mig i dag bli till nytta för någon människa.

Låt min röst nå in i någons hjärta, låt min kärlek finna sin väg till någon och gör den människan stark

Låt min röst förmedla idag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fyll mina lungor med luft och gör min röst stark och stadig!

Kommentarer
Postat av: nova

du är så vacker och fantastisk och jag är så stolt över dig! Min fina storasyster...
kram din dulletyrra ps. hälsa drisen

2007-08-11 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0