Min födelsedag och tankar runt :LHC & STURE LOOD!!!!

Födelsedag på "Stolpis"
 
image168 
Här sitter Johannes Gylling och Lasse Wallman  och väntar på att JAG ska sätta mig så vi kan äta födelsedagstårta.

Men detta är på något sätt att gå händelserna i förväg...
För innan vi satte oss här så kom ju Lasse med 2 paket... image169 Ett paket symboliserar mig sa Lasse... När du " använder den här ska du tänka på mig(Lasse)!image170 Ett ljus i mörkret! Ett ledljus! En fyr som lyser såg jag inte går på grund...
 image171 
 
SPARGRIS!!! Ha ha ha
Kanon Lasse ...Du e för rolig! - Det är en gagegris 


Åh det blev så otroligt gott....... 
Så nu har vi alltså ätit sommarens första grillade kött och firat min födelsedag! image176 Hipp Hipp HUUUUUUUUUUUUUUUUURRA!!!!!!!

MEN i onsdags var det då äntligen efter MÅNGA års slit     HOCKEYFEST!  LHC Har äntligen nått fram!

NU är det bara  att ta GULD GRABBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så fort det stod klart att klubben är i FINAL, började jag sy en " Finalklänning" i GULD!!! Förstås!!!image177image178 
När jag sen klev ut på isen för att sjunga Nationalsången i den nya klänningen med ett "kungligt" blått släp med LHC´s lejon på
image179 
Hade jag en väldigt väldigt speciell man i tanken OCH naturligtvis i hjärtat..... STURE LOOD!!!!!!!!!!!!!!

Som ett mantra inom mig.....ÅH om Sture hade fått uppleva detta!!!
På något sätt är han väl det i alla fall!
Han kollar nog på "sitt" LHC från ett moln i himlen!

Men STURE JAG SAKNAR DIG SÅ MITT HJÄRTA SPRÄNGS!!!!!
Det är INTE alls lika kul att kolla på hockey längre... OCH
Jag saknar SÅ otroligt mycket våra " promenader" bland folk i hallen.  Vi gick där och "patrullerade" Du&Jag och var sociala och pratade med folk!  Visst, jag har fortsatt med det.... men själv är det ju inte alls lika kul! Vi var ett mycket bra team Sture! Jag har förlorat en fantastiskt vän! Jag ska aldrig glömma ditt stöd! Aldrig glömma alla dessa samtal vi haft! Aldrig glömma sista kvällen i hallen........... ALDRIG glömma DIG Sture!!!


STURE LOOD ...........DU fattas mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Trackback
RSS 2.0