Ärlighet....utlämnande .....

 
Min värk kommer från bilolycka 88
Sitter främst i nacken och högerarm/axel som nu snart ska opereras för 6gången....
Men sen i höstas har jag oxå fått något knas i ryggen.....och höften på andra sidan alltså vänster höft/midja....
Vilket gör att sen i höstas har jag svårt att sova på någon sida alls..... vilket gär mig till en bitter ledssen och otrevlig människa mellan varven....
I dag är en dag när jag "följer läkarens råd" använd inflammationshämmande stolpiller , smörj med voltaren samt ta full dos av Dexofen och panodil MEN
värken är kvar där ändå......
DE HÄVDAR att min höft/midja är inflammerad i muskelfästena och att DETTA är behandlingen......
Men.... INGET hjälper....

Hur länge står man ut?
VAD gör man när "stå utet " tar slut?


Trackback
RSS 2.0