Vem är och var Louise.....

 

Försöker och få ihop då och nu....

Få på pränt allt det jag gjort och vill att mina närmaste minns.

Försöker tänka klokt om en tid när jag själv inte finns.

Mina dikter mina sånger delar ur en musikal eller två.

Vad var det som var jag och vad stod jag för?

Hur ser mina närmaste på minnet av mig?

 

Som den glada, varma,medmänniskoälskade eller som den lilla ledsna som ständigt krävde all sort uppmärksamhet.

 

Louise som sjöng National Sången

Eller sjöng för människors lika värde på "Plattan"

 

Eller minns ni mig för åren jag av hjärtat skänkte till BRIS

 

Eller kanske för att jag var just bara Louise...

 

Minns mig nu

ja minns mig nu

så som jag är där jag står just idag

Ja det här är jag

Just bara jag

Minns mig


Kommentarer
Postat av: Mats

Hej Louise. Dyk inte för djupt....

2010-09-07 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0