Älskade Anna... Min älskade DulleDulleTyrra...

image428

Anna älskade lilla Anna
Vi har klättrat över höga höga berg tillsammans och svettsats hårt hårt samman ....
Vi har gått igenom så mycket tårar smärta och maktlöshet
Fått uppleva så mycket rädsla och förtvivlan men upplevt så mycket KÄRLEK mitt i alla friktan och ensamhet...

Kvar stod vi
med alla frågor
alla varför

Mamma älskade oss så mycket och gång på gång sa hon: Inte en tår ska ha varit förgäves, inte någon ska ha hänt i onödan...
Och
Älskade syster se på oss nu : image429

Jag lovar att mamma är så stolt i sin himmel!

Älskade lilla Anna : image430

Precis lika varm som det var den sommaren den här bilden togs lika varm av kärlek blir jag när jag tänker på att du är min syster.
Min stolthet är du vackra lilla vackra Anna :image431

Här är vi när du tog studenten! DÅ var jag OTROLIGT stolt, jag lovar att jag var 10cm längre den dagen och att jag svävade på moln. Du var vackrast av alla även då!

Du är en spegelbild av vår mamma lilla Anna , detta är en bild tagen av dig i ett av mina kök när du gick i högstadietimage432

och detta är vå mamma på ett av sina absolut första passfoton :image433


Här är när vi var hemma hos dig sist och Sören masserade dig i ditt fina kök :image434

Anna min lilla pussunge
Jag älskar dig
Glöm aldrig det och var din stora syster finns...
Jag går genom eld för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0