TACK White Lions!!!! 1996 -2008 Vilka fantastiska år!!!! Ni är BÄST!

image383

Här är jag och mina fina blommor och presenter jag fick i ishallen i går på matchen när jag blev avtackad.

Fina  presenter å¨isen STOR banderoll på ståplats med texten TACK LOUISE!!!!

image384

image385

och min snygga halsduk :image386

Av hela mitt hjärta TACK ALLIHOPA!!!! Ska aldrig glömma er och all dessa år och vägen från gamla hallen till nya hallen STURE LOOD och allt annat vi delat åren 1996-2008!
Vi ses jag lovar! Någon gång ibland kommer jag säkert ner och sjunger
DU GAMLA DU FRIA tillsammans med ER!!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM er för alltid
LOUISE GYLLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0