Midsommar morgon... och texten som kom till mig:



Han vaknade av hennes nakna kropp som rörde sig bredvid honom.
Hon kysste honom hungrigt på halsen och smekte hans axel och ner mot hans bröst...
Hm tänkte han ännu en fantastiskt start på en ny dag...
Han vände sitt ansikte mot henne och besvarade hennes kyssar...
God morgon älskade, viskande hon mellan flämtande andetag...
God morgon, han log och lät handen med en smekande rörelse dra henne närmare sig......
God morgon kärleken min..... Jag vill ha dig sa hon, snälla älska med mig....
Han såg henne djupt in i ögonen, snuddade för en sekund vid hennes själ.
Älskade svarade han, älskade just nu finns ingenting som hindrar mig.....



Louise Gylling Midsommarafton

  

Trevlig Midsommar all människor ute i Sverigesland ....


Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0