Eftertänksamhet....

image357

Sitter här hemma framför datorn och skriver nya sånger till nya MÅLA HELA VÄRLDEN musikalen.

Ville dela med mig av en av texterna denna sången är till min son:

Älska dig för evigt

  

1: Blunda nu och somna in

Jag håller dig tills det blir dag

Som en fågels trygga bo

Jag finns här bredvid dig

Önskar att jag kunde göra mera

  

2: Varje människa har sin väg mmm

Varje människa får sin sorg som den ska bära

Om livet känns så kallt o mörkt

Så se att, i mörkret

Finns det ljus

Jag alltid tänder för dig

  

Ref: Jag ska älska ( nu och för alltid)

Ja för evigt (  du är mitt största här )

Från första dagen tills mitt hjärta slutar slå

Jag ska ge dig ( av himlens kärlek )

Du ska alltid finnas inom mig

Jag ska bära dig mitt barn

Jag ska alltid finnas här

för dig

  

3: Och när vägen känns så lång   aaa

Lyssna till ditt hjärtas inre röst så klar

Du vet att för alltid inom dig

Finns svaren, du behöver

Även om min röst då har tystnat

  

Ref: Jag ska älska ( nu och för alltid)

Ja för evigt (  du är mitt största här )

Från första dagen tills mitt hjärta slutar slå

Jag ska ge dig ( av himlens kärlek )

Du ska alltid finnas inom mig

Jag ska bära dig mitt barn

Jag ska alltid finnas där

Inom dig

  

Höjning :

  

Ref: Jag ska älska ( nu och för alltid)

Ja för evigt (  du är mitt största här )

Från första dagen tills mitt hjärta slutar slå

Jag ska ge dig ( av himlens kärlek )

Du ska alltid

finnas inom mig

Jag ska bära dig mitt barn

Jag ska alltid finnas här

  

  

Inom DIG

DIG

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0