Funderar på ödetsnyck och "lika som bär"............

image408

Sitter här och funderar på hur mycket jag älskar min syster och hur mycket hon betyder för mig.
Det är otroligt jobbigt att hon är så långt borta men jag är ju SÅ HIMLA stolt över henne och att det går så bra för henne trots allt vi gått genom

Jag är så oerhört stolt älskade lilla Anna , men gud i vad jag saknar dig
Ska bli härligt med sommar och att få träffas

Måste dela med er bilder på min syster Anna och vår mamma AnnaKarin, Kolla in SÅ himla lika
det är nästan otäckt : Detta är eller var mamma 1964 när hon var typ 16 eller 17år :image410

Bilden är lite fuktskadad men den har ju ett par år på nacken
Här kommer en bild på min älskade lillasyster när hon var typ 16-17år :image411

Lika va??

Vackra älskade Anna

Din stora syster saknar dig!!!!


Ses snart

Kram DulleTyrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0