DU ÄR ALLTID MITT BARN!!!!! En sång till min älskade son! Delar av sången...

image355

Ta nu emot den kärlek som jag ger
Öppna ditt hjärta för mig
Åh du vet att jag finns här var dag vid din sida
Det är nån´ting du måste förstå

REF: Åh vart än dina vägarna bär dig
Du är alltid min son
Åh vad du än gör för misstag
Jag älskar dig
Jag älskar dig

Från den dagen jag kände hur du rörde dig här inne
Hörde dina hjärtslag inom mig
Att få se dig
Åh röra dig
Hålla dig nära

REF: Åh vart än dina vägar för dig
Du är alltid mitt barn
Åh jag älskar dig

Louise G 2005 ( Del av sång från Musikalen)



1: Här står Jag ensam kvar,

Lika sårbar som ett barn

En karusell som snurrar på är svår att ta sig ur

Som en våg med all sin kraft som slår mot en strand


2.: Här ute är det kallt

 men ändå, är det bättre aaaa

Än det liv jag lämnat

 Så jag Se mig  inte om

Jag dör om någon rör vid mig och frågar hur det är 


3:

Ingen ensam är stark nej

Men mörkret kan ge skydd

Ingen enda ser mina tårar nu

När jag gråter över förlorad tid


4:

Så jag packar ner alla känslor

 i  de väskor som jag  bär, bär

Åh jag vänder blad i livetsbok

Börjar om på ett nytt vitt blad

Louise G 2007 ( Delar av sång från Musikalen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0