Morsdag.... på kyrkogården.....!!!!????

På tagligt denna dag ATT man förlorat sin mamma....
image272
Påtagligt denna dag att om jag ska "fira" dig mamma måste jag till kyrkogården....

Om jag kunde beskriva , hur det känns i hjärtat, denna dubbla känsla av saknad och lättnad...
För någonstans inom mig vet jag ju att ÄVEN om du varit i livet så är det ju INTE säkert vi hade firat i allafall...
                                                                                         image273

Det är ju INTE säkert du hade varit hemma hos oss i allafall.
Men jag antra att även de gånger du INTE fanns där...
Fanns dina barn, jag och min älskade lillasyster ändå med dig ALLTID i hjärta och tanke...

Precis som du hos oss...
Alltid med oss

Mamma jag saknar dig.....
Mamma jag älskar dig...
Mamma : Där du är nu, där skiner alltid solen
Du ska alltid stå i ljus

Mamma : en mor dör ALDRIG!

Du lever vidare genom oss, dina 2 döttrar

Jag älskar dig mamma
Saknaden är bedövande...
 
"Avsked" ”Louise Gylling”  "Begravning" Gylling” Gylling Louise” ” Louise”  "Begravningsbyrå" "Begravningar" "Begravningskaffe" ” Linköping” "Blogg" "Dödsfall" "Gravlyktor" "Gravsättning" ” Louise”  "Gravsten" ” Louise Gylling” "Gravljus" "Kyrkligbegravning" "Traditionell" "Borgerligbegravning" "Möte" "Minnesstund" "Minneslund" "Askgrav" "Gravplats" "Sorg" "Saknad" "Sorgbearbetning" "Sorggrupper" "samtal" ” Louise Gylling” "enskildasamtal" "Sorgen" "Sorgens" "Solistsånger" "Solosång begravning" "psalmer"” begravningar” ”Louise Gylling” ” Linköping” ”Mantorp” ”Mjölby”
Trackback
RSS 2.0