Att läsa om sig själv ....del 2

Många gånger sen jag startade typ 1988....oj vad åren går...
Har det skrivits om mig i tidningar runt om i Sverige... Det började med Corren tror jag...eller kanske Linköpingsposten och en bild av fotograf Arne Gustavsson. Artikelt hette " Bert Karlsson nästa?"
De hade hört mig sjunga och undrade om Bert skulle kontakta mig...Tur att inte jag har gulnat lika mycket med åren.....image149

Förra året när jag var nominerad 1a gången till årets Linköpingsbo gjorde Corren detta repo:image142image143image144 
Sen snappade tidningen ALLERS upp något och ringde. Efter några dagar kom en fotograf och en reporter över och gjorde detta :image145image146Sen ringde tidningen TOVE och skickade hit reporter och fotograf....
Tror INTE det varit i Tove ännu men jag återkommer om detta.
Här är ett klipp från FMN´s tidning :image147image148 Här är innan cd släpp 2003image150 Det är så himla kul att ha denna klippbok...
Verkligen minnen att sparaimage151
Trackback
RSS 2.0