Nu var det väääääääääldigt länge sedan...

Det är så jag skäms när jag förstår hur länge sedan det är jag skrev och lade in några bilder..
Därför ska jag göra en snabb resa genom bilder och lite ord över vad som hänt sen sist:

image305

Här sitter jag och 2 av mina vänner från 12steg till livet föreställningen på trappan till Garnisionskyrkan i Linköping
Straxt innan  1a föreställning började tog vi en liten paus

Här är vi igen:image307

Här är jag och Micke S under föreställningen image306

Flera bilder ur 12 steg till livet: image308
Min Sören  fixar med ljus till föreställningen... Vår Road Manager Sören Lundgren är en klippa precis som alla andra vi har runt om oss som är OTROLIGT viktiga pusselbitar för att allt ska funkaimage309
Micke spelar

Micke Jag och Lasse
image310


Lite publik bilder och så vi långt där borta.... Vi spelade för fullt hus... Fanns inte en biljett kvar
image311

Jag sjunger och står i
image312
image313
image314
Sammanbiten funderare image315
Gänget in action
image316

Mera bilder från 12 steg till Livet kommer inom kort nu när vi haft föreställning nr2 på söndag kl 15.00

Här är från en spelning i Garnisionskyrkan... en liten mysig tillställning
image317

Och här är en  bild tagen innan  en av SinnesroGudstjänsterna vi genomfört  i Domkyrkan
image318

Här är en annan bit av vad jag får äran att göra, sjunga mitt i natten och överaska människor som fyller år
Här var det en 50åring som skulle firas:image319

Ja ha det var lite....resume´typ
Nu ska jag snart spela på Oktoberfest på Cupolen samt spela föreställning nr 2 av 12 steg till livet

Har bilder i mobilen från lite annat kul oxå....,men jag fattar inte hur jag ska få in dom i datorn ahhahah
men snart så!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0