Jag och mina tomtar......pyssel på "byrån"!

Jaha nu är det dax igen...
In i tomteverkstaden!
Och Jag ÄLSKAR det!!!!
Det är så mysigt, och årets "ekorr" samlande  av pinnar och grenar och kottar får en anledning.
Kan tänka mig att det finns en och annan person som undrar varför jag släpar hem en massa saker från skogen.
image344

Ett pillande och klistrande men ååååååååååååh vad det är jag ....när jag trivs nästan som bästimage345

Pyssla, klippa,  klistra ............... och göra små ansikten på de små tomtekroppar jag gjort innanimage346

Och i nya lägenheten fanns det ju en JÄTTE tvättstuga och DÄR kunde jag få plats med min lilla "TOMTEVERKSTAD" hörna....

Och se ... så här kan de se ut när det blir klart:  image347
Tomtar på grund......

image348
Bröllop i tomteskogen

image349

Tomtar som "softar" i skogen....

Hm jag ....tomtar betyder jul...
Den närmar sig...julen!
Vart tar dagarna vägen.....?
Snart är det dags för julklappskväll här på byrån. Då medverkar förutom vi som jobbar här även Monica Broman silversmed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0