The sun is shining....again!!! Äntligen!

image225Min sons hand kom med på bild....men själv e han väldigt svårfångad med kameran.
Tyvärr!
Innan jag rusar iväg denna torsdag vill jag bara dela med mig av en sak jag läste i "Corren" i helgen.
Och Tänk va ...så galet det kan bli om man inte tänker sig för när man skriver en artikel kolla här:
 

Kvinna våldtagen

En kvinna blev våldtagen inne på en restaurangtoalett i Motala under kvällen och där befinner gärningsmannen sig fortfarande på fri fot.

 

Louise undra: befinner sig gärningsmannen på frifot på restaurangtoaletten?

Om han nu är där, varför kliver polisen inte in och hämtar honom, och sätter dig honom för det hemska brott han utsatt denna kvinna för! Han kanske är "lite lätt på foten" så han svävar? Är det högt i tag så de inte når honom? Plolisen måste helt klart ha mera resucer......

 

 

Trackback
RSS 2.0