Välkommen till min nya blogg!

Välkommen till Louise Gylling och en förlängning på min hemsida : 
Här ska man kunna läsa om : Livscoaching/föreläsningar, mina sång uppdrag, musik och mina olika bandprojekt, vikten av possitivt tänkande, livsstrategier, mitt arbete ute på skolorna/föreläsningar ang  "Barn till missbrukare",  mm mm
                                                                                                                                             image4  : www.louisegylling.se och en www.louisegylling.com . han har gjort ett fantastiskt arbete och det blir äntligen som jag vill ha det! Han är värd sin vikt i guld Erik både på hemsida bygge och som pianist!

Så igen nu: Välkommen in till mig och min värld!  Eller " Livet enligt Gylling"  hm det känns lite grann som att slå upp dagboken och säga välkommen in...
WALK A MILE IN MY SHOES!!!!  Ni är hjärtligt välkomna!
Trackback
RSS 2.0