Louise

image22 Louise Gylling! Vem är hon ? Ja för många Linköpingsbor är jag väl mest känd så här:image23 Och  det är en ära att sen 11 år tillbaka sjunga NATIONALSÅNGEN när LHC spelar hemma match!  White Lions har varit ett enormt stöd och det kändes fantastiskt att bli inbjuden till deras20års fest som HEDERSMEDLEM!!! Tack från mitt hjärta. Det kändes tomt dock att gå utan STURE LOOD...men han var säkert med oss från sitt moln i himlen!image54
image35 En av mina LHC klänningar. Tänk ett år sydde jag ny klänning till varje match!!!!! Hm var hittade jag den tiden?

image36 Här innan match start i intressant samtal om livets allvar, tillsammans med en av alla dessa underbara publikvärdar och andra som jag lärt känna under dessa 11år.  Här är jag med underbara Rebecka Gustavsson som sjunger image43
Nationalsången de matcher inte jag sjunger. Och för att citera något de skrev i tidningarna om mig för snart 100år sedan när jag började : Den flickan har röst!!! Fotot är taget strax innan LHC - Djurgården.

Men detta nedan är oxå jag! På scenen!!! På scenen !!!! På scenen!!!!
image24 Men även så här är människor vana att se mig på scenen!! Detta är en " Live" bild ( näähää??) från julbordspelning på Konsert&Kongress i Linköping. Jag och Solid ett fantastiskt bra coverband från Örebro.
Men annars sjunger jag ju i Sweet Energy och då kan det se ut så här:  Som på Safiren i Katrineholm.image40

Stora Torget
image25                                           Detta är från en spelning på Stora Torget i Linköping och detta : HARRYS i Linköping                                       Och här en av 2 utförda spelningar tillsammans med Magnus Bäcklund image27 Här är jag och Sweet Energy och spelar för MC folket på Bjärka Säbyimage28 Några olika spelningar och bitar ur mitt musikliv.
Som naturligtvis oxå är som här: På " SERGEL PLATTAN" i Stockholmimage37image38
Men kanske ännu mera mina konserter tillförmån för BRIS!!!! Varje år minst en gång per år.
Ha en konsert och samla in pengar som oavkortat går till BRIS! Här är en bild på mig, Ilona Blomqvist samt Jenny Alrick på en av all dessa konserter i St Lars kyrkan i Linköping. image41
Här är det sommar och väldigt varmt och jag är och sjunger hos Ragnar Dahlberg på han Allsångskväll i Gamla Linköping:image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0