Louise betyder....

image77
Var på "stan" och käkade lunch i går med en underbar tjej som heter Tina och som är mäklare. Efter lunchen gick vi en sväng innan vi skulle till hennes kontor och titta på ny producerade lägenheter som jag är intresserad av. Ja i allafall då hittade jag denna "bricka" till nyckelringen :
image79
På baksidan står följande:
Louise kommer från latinets lux och betyder berömd kämpe
Hon är intresserad av människor och kommunikation. Har lätt för att få vänner och gör stora insatser för sina närmaste. Pålitlig!

Lite kul faktiskt !!!image81 Nu undrar ju jag i mitt stilla sinne, eftersom texten stämmer så otroligt bra om min mamma visste det när hon gav mig namnet Louise, VEM och hur JAG skulle bli som person??? image82 Men jag kan ju inte bli annat än väldigt glad! För Gud vad det stämmer bra!
Ja ja nu ska jag vila min trötta kropp en stund innan det är dax att gå den lååååååååånga vägen till Sören och träningen. Han har precis varit här och hämta min väska med mina " LHC kläder" till kvällen. Ha det gott så länge!image83 KRAAAAAAAAAAAAAM PÅ ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0