Här är en sång till modet....

God lördagmorgon!!! Vaknade tidigt, solen skiner och fåglarna kvittrar! Ursäkta mig ...men våren är våren OCH det inträffar BARA en gång per år....Kan 17 sova då!!!! Detta måste ju upplevas VAKEN! Skulle få svårt att förlåta mig själv i höst OM jag visste att jag sovit bort dessa otroliga vår dagar!image123Så nu sitter jag här och dricker mitt morgonkaffe och skriver lite innan 5km i spåret hägrar.

Har ni tänkt på hur mycket sånger det är som bara är sånger, men hur MÅNGA sånger det finns som faktiskt har en text som är SÅÅÅÅ klok ,Tänkte jag skulle dela 1st klok text med er härimage124 Detta är :Sång till modet av Mikael Wiehe. Det sitter inramad precis innan för dörren i min hall.


Jag har sjungit den flera gånger och den berör mig och de som lyssnar otroligt mycket varje gång.

Har älskat den från första sekund. Hörde den på radion på väg till Diakonjobbet i Åtvidaberg och fick stanna bilen för att "återhämta" mig. Jag blev rörd till tårar....image125



SEN finns Lena Ph´s: Jag ångrar ingenting

Den sitter också innan för dörren. Det är min "pepping"låt! Den spelar jag när jag behöver coacha mig självimage126image128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0