Grå grå grå grå.... Var tog alla färger vägen?

image135 Åh om jag bara kunde blunda och önska mig solen tillbaka! Jo jo önska går ju men jag får väl vänta som alla andra misstänker jag...
Det skulle vara så grymt skönt att bara kunna ta sin kaffekopp med sig och kliva ut på balkongen sätta sig i solstolen och bara njuta....men nu när jag tittar ut från mitt fönster så.... näää inte såååå inbjudande alls:image136 ganska så grått faktiskt:image137 Mitt fina "Stolpis" som på sommaren är varmt och inbjudande ser en dag som denna ut som ett tragiskt "getto". Går tillbaka in i sovrummet:image138Till de tända ljusen...och funderar på att " gå i ide" en stund till...
För att lite senare i vår få äran att vakna av värmande solstrålar....image139 Nåja....vad är väl en bal på slottet....
Nu säger ju " vädergubbarna" att det ska bli varmt och soligt till helgen....
Så positivt tänkande då "Gylling"lilla
Då har jag ju något att se fram emot !! Åh DET ÄR JU JÄTTE BRA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0