00.43 natten mellan måndag och tisdag. 12 mars Wictoriadagen...13mars Greger

Ny dag på väg och jag har ännu inte somnat och lämnat den förra bakom mig....image102 Ibland suger verkligen livet  musten ur mig...suck och de jobbigaste dagarna är dom när jag inte ens kan sätta ord på varför livet är skit...
Jag skäms, JAG har verkligen INGENTING att klaga på eller... nä inte om jag jämnför mig med många andra...
Men hallå måste jag jämnföra?
image103Kan jag inte bara få ha mina " helvetesdagar" när allt är pest och jag gråter för ingenting eller helst bara vill ligga kvar i sängen... Jo naturligtvis, det är klart jag får!
Jag får unna mig det att INTE behöva vara så himla glad hela tiden... För vem orkar det? Nä inte jag i allafall!image104 Men ååååååååååh vad jag alltid försöker och ååååh så mycket jag önskar att jag kunde vara glad och sprudlande glittrande och full av energi alla dagar! Hur illa är det då med "Gylling" när jag inte ens fick minsta lilla vårrus i kroppen en sådan här dag??? Trots att solen sken och det var så otroligt varmt och sköntimage105 
Jag har varit så trött hela dagen och nästan bara sovit och  sovit. Både inne och i solen på balkongen. Så fort jag lyssnat på någon form av " fel" låt så har tårarna kommit.
Skit dag, skit liv, skit nacke som gör ont, arm jäve.., som värker som tandvärk och inte alls vill vara med tråk tråk tråk trött trött tröttimage106 Men så kom kvällen...godmat med Johannes och Sören! Massage på min onda rygg , min onda arm och nacke av Sören. Se " Prison Break" med Johannes. Sen massera hans fötter och höra hur han får ro och somnar... och nu sitter jag här och ler!

Dagen slutar bra och en ny dag tar vid och Jag Louise Gylling kommer somna med ett leende!image107Nu säger jag godnatt och kryper ner bredvid Sören som värmt upp sängen så jag slipper frysa...Tänk vad jag har det bra och vad lycklig jag är!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0