Louise och dansarna från dansgruppen BUSTED!

För många år sedan rättare sagt redan 1996 skulle jag och den grupp jag turnerade med då CLUB69 , ut på turne och vi kontaktade dansare som skulle vara med oss på scenen...
I den dansgruppen fanns en mycket duktig tjej som heter Petra!

Det är en ära att få jobba med henne igen !!!
Redan 2003 när jag släppte en ny skiva var hon med och gjorde koreografin till dansarna i DA FLOW som var med mig på den turne´n.

Vi har sedan haft kontakt och så nu var det dax igen.
jag tog kontakt med Petra Kardell och frågade om hon hade några som ville dansa vid ett uppträdande som jag skulle ha och hon sa JA och åter igen har jag fått se vilken gåva hon har i att hitta danstalager och se till att de blir bättre och bättre och VÄXER som dansare och människor! En sann inspiratör och fantastikt duktig dansare och koreograf! Kolla in hennes hemsida Petra Kardell!!image203
Här är bilder från ett av de tillfällen när jag jobbar med 3 fantastiska ungdomar:image204image205Så vackra och SÅ DUKTIGA!!! De har gjort koreografin till de låtar de dansar med mig själva:image206Nästa gång vi ska jobba ihop är den 29april på BRIS konserten i St Lars kyrkan!image207Vilka dansare och vilka FANTASTISKA MÄNNISKOR:image208TACK FÖR ATT NI FINNS!!!

Kommentarer
Postat av: My

Vad gullig du är Louise!! :D Har varit hur roligt som helst att jobba med dig och ska bli kul att göra det igen! Tack för att vi fått göra det! Du är en underbar sångerska och en supergullig person! Kram på dig!

2007-04-24 @ 16:30:49
Postat av: Petra Kardell

Tack för dina fina ord Louise! Det är alltid ett nöje att få hjälpa dig. Ser fram emot ett samarbete i höst.

Ta väl hand om dig och ett stort tack för senast!

2007-05-10 @ 09:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0